Posted by : Unknown Sunday 15 December 2013




YA !! ini sememangnya benar anda dengan mudah boleh memperoleh duit $2000 sebulan dengan neobux tanpa perlu melabur sebarang wang dan ini 100% free. Anda boleh mengikuti teknik berkesan yang akan saya ajarkan kepada anda sebentar lagi. Sebelum itu anda perlulah mempunyai sebuah akaun NEOBUX.

Pada sesiapa yang belum mempunyai akaun NEOBUX ini boleh mendaftarkan DISINI atau klik sahaja pada mana-mana banner yang ada pada halaman ini.




baiklah, pada yang sudah mendaftarkan akaun NEOBUX kita lanjutkan postingannya tentang teknik-teknik mendapakan ribuan dollar dalam sebulan dengan NEOBUX. Anda hanya perlu mengikuti teknik-teknik yang saya ajarkan dengan betul yang mana ada 5 peringkat

PERINGKAT 1
What is NEOBUX
NeoBux adalah PTC (Paid To Click) perkhidmatan di mana ahli-ahli mendapatkan sedikit wang untuk melihat iklan. Ia adalah 100% sah dan NeoBux mungkin laman PTC #1 di internet. Pengiklan di NeoBux sedar bahawa ahli-ahli  dibayar untuk melihat iklan mereka, jadi ia adalah satu sistem yang adil kepada semua


Bagaimana saya memperolehi wang dengan NeoBux?

Terdapat tiga aliran asas pendapatan daripada NeoBux:
  • 1. Pendapatan daripada klik peribadi anda di laman web ini (melihat iklan, melakukan mini-jobs, dan lain-lain)
  • 2. Komisen yang dibayar kepada anda dari RRS (R ented R eferrals) - diterangkan kemudian dalam Bahagian 3.
  • 3. Komisen yang dibayar kepada anda dari Drs (D irect R eferrals) - diterangkan kemudian dalam Bahagian 4.

Berapa banyak wang yang saya boleh buat?


Jika anda sanggup untuk meletakkan sedikit masa setiap hari, dan anda mengikuti panduan ini, anda akan dapat membuat lebih daripada $ 1,000 setiap bulan perbelanjaan kurang daripada 30 minit setiap hari.Sesetengah pengguna membuat beberapa ribu ringgit setiap bulan dengan masa komitmen yang sama. Ia tidak akan berlaku sekelip mata, tetapi dengan usaha yang tekun, matlamat ini sudah dicapai oleh banyak NeoBux veteran.

NOTA: Hanya ada peluang yang sangat tipis bahawa saya (pengarang panduan strategi NeoBux) akan membawa anda sebagai DR. Panduan ini strategi NeoBux bukan sahaja pendidikan, tetapi juga alat yang dibangunkan untuk membantu semua pengguna NeoBux mendapatkan  DR NeoBux PERCUMA .Anda akan dapat untuk mengambil bahagian juga, kerana saya akan terangkan kemudian dalam Bahagian 4.

Ada sesuatu yang anda perlu ingat ... jika anda mempunyai 200 Drs tetapi mereka tidak berpendidikan mengenai NeoBux dan berhenti, anda tidak akan membuat wang dari mereka! Matlamat saya adalah untuk membantu anda mendapatkan DR NeoBux yang AKTIF supaya anda membuat lebih banyak wang.

PERINGKAT 2

Dua Minggu Pertama (1 Matlamat untuk diselesaikan)

Pada pendapat saya, dua minggu pertama adalah "perkara yang paling penting" untuk pengguna NeoBux.Malangnya, kekurangan pengetahuan akan menyebabkan banyak yang ketinggalan, tetapi anda berada di tempat yang betul bagi mengelakkan terlepas peluang hebat ini.

Dalam tempoh 15 hari pertama, anda tidak layak untuk Drs, jadi tidak perlu memberi tumpuan kepadanya dahulu. Tumpukan SAHAJA pada mengklik iklan:
  • -Masuk ke rutin harian untuk melihat iklan yang diberikan kepada anda
  • -Pendapatan pertama $ 0.60 anda supaya anda boleh memulakan proses sewa referral.
    Ia adalah penting untuk anda melihat SETIAP iklan yang diberikan kepada anda dalam tempoh ini supaya anda boleh mengeluarkan had penghasilan akaun anda dan layak untuk Drs secepat mungkin. Anda perlu menjadi ahli selama 15 hari dan mempunyai 100 iklan klik untuk menghapuskan had.

    Petua: Lihat iklan dengan log masuk dan klik pada butang "View Iklan" di bahagian atas halaman anda.
    PETUA: NeoBux mempunyai toolbar Pemberitahu untuk pelbagai pelayar internet. Mereka bukan adware.Mereka hanya memberitahu anda anda untuk
    mengimbangi dan apabila ada  iklan baru.

    Anda tidak akan mendapat banyak wang dalam tempoh dua minggu pertama, itu adalah satu fakta Jack.
    15 hari * lebih kurang. $ 0,04 / hari = $ 0,60 ... Remeh kerana ia mungkin kelihatan, $ 0,60 adalah matlamat 1 anda.

    Matlamat # 1 - Earn $ 0,60
    Petua: Jika anda mampu untuk melengkapkan mini job, anda boleh mencapai Matlamat # 1 dalam masa sehari atau dua hari!

    Jika anda berminat untuk melompat permulaan kecil dan mempunyai walaupun hanya beberapa ringgit untuk melabur ke dalam NeoBux baru anda terdapat arahan dalam Bahagian # 3. Walau bagaimanapun, keperluan 15 hari sebelum anda layak untuk Drs
    masih akan (anda fikirkan) 15 hari.

PERINGKAT 3

Menyewa Rujukan Pertama Anda (3 Matlamat untuk Diselesaikan)

Tahniah, anda sudah lulus dari Tadika! Ia adalah satu masalah besar untuk melalui 15 hari pertama.Ramai orang berhenti sebelum ketika ini ... dan meneka apa, ini adalah di mana keseronokan bermula! anda telah yang buat yang terbaik!

Sebaik sahaja anda mempunyai sekurang-kurangnya $ 0,60 dalam akaun NeoBux anda (walaupun 15 hari tidak sehingga lagi), anda mempunyai cukup untuk menyewa 3 rujukan. Seperti yang disebutkan di atas, anda boleh "melompat memulakan" perniagaan anda dengan melabur beberapa ringgit anda sendiri dan mula menyewa rujukan Neobux awal.

Sebelum itu, baca:
  • Menurut TOS: "Jika anda klik sekurang-kurangnya 4 iklan menjadi ahli Standard / Perintis atau anda klik 
    sekurang-kurangnya 9 iklan menjadi ahli Golden, anda akan menerima semua klik yang dibuat daripada rujukan anda. "

    Dalam erti kata lain, jika anda tidak klik 4 iklan yang diperlukan, anda tidak akan mendapatkan wang untuk anda 
    referral untuk hari itu!

    PETUA: Iklan dikehendaki adalah "standard exposure" [Hijau] dan "fixed advertisement" [Kuning / Emas] ...
    walaupun anda perlu sentiasa melihat setiap iklan yang tersedia.
    Matlamat # 2 - Sewa 3 rujukan dengan mengklik butang "Rujukan" di laman utama akaun anda.
    Matlamat # 3 - Hidupkan "AutoPay" dalam Rujukan-> menu Disewa.

    (Dari panduan asal saya dapati)
    "Rujukan kos 0.30 sebulan untuk mengekalkan. Daripada membayar untuk rujukan, mereka akan membayar sendiri selagi 
    sebagai pembayaran automatik dihidupkan. Anda akan mendapat satu sen kurang daripada setiap referral, tetapi mereka akan menjadi referral anda selagi mereka 
    aktif. Sebagai standard, anda menerima 0.005 per klik dari setiap RR. "

    Saya lebih suka Autopay = Enabled kerana setiap hari referral anda aktif, mereka membayar untuk diri mereka sendiri untuk dilanjutkan.
    Dengan cara ini, anda tidak perlu bimbang tentang berapa banyak wang untuk menempah sewa semula.Autopay adalah satu kemestian!

    TIP: Terdapat diskaun digunakan apabila menggunakan Bayaran Automatik juga, satu lagi sebab yang baik untuk menggunakannya!

    Dengan mengandaikan 3 referral disewa anda kekal aktif, anda akan mendapat seperti berikut:
    3 RR * 4-klik RR di $ 0,005 setiap = $ 0,06 / hari
    Mengklik iklan yang diberikan kepada anda, masih lebih kurang $ 0,04 / hari
    Untuk sejumlah $ 0.10 / hari.
  • Dalam masa satu minggu lebih anda boleh menyewa 3 lagi referral, dan memperolehi $ 0,16 / hari
  • Minggu berikutnya anda akan mempunyai cukup untuk menyewa 5 lagi referral (kini anda akan mempunyai 11 RRS) untuk sejumlah
    $ 0,26 / hari.
  • Seminggu selepas itu, anda akan mempunyai cukup untuk menyewa 10 lagi referral (kini anda akan mempunyai 21 RRS) untuk sejumlah
    $ 0,46 / hari.
  • Pada akhir minggu ke-4 apabila anda sewa RRS pertama anda, anda akan mempunyai cukup wang untuk menyewa 19 lebih
    referral (kini anda akan mempunyai 40 RRS) untuk sejumlah $ 0,84 / hari.
  • Dan sebagainya ...
    PETUA: Jika rujukan yang disewa tidak aktif selama 14 hari, ia akan digantikan dengan yang baru secara percuma! (14 hari sebenarnya boleh diturunkan untuk 7 hari)

    Teruskan melihat iklan yang diberikan kepada anda setiap hari supaya anda boleh menjana pendapatan referral anda , dan
    apabila anda menyimpan wang yang cukup untuk menyewa lebih banyak referral. Saya cadangkan memilih 1 hari dalam seminggu untuk menyewa, dan pada hari menyewa, sewa sebanyak
    dana dalam akaun NeoBux anda.

    Matlamat # 4 - Teruskan sehingga memperoleh 300 rujukan disewa
    Ya, Ia akan mengambil sedikit masa, tetapi ingat, anda sedang membina sebuah perniagaan dan pendapatan pasif dengan hanya masa kecil
    komitmen setiap hari! Ia cukup cepat sejak menyewa referral untuk meningkatkan pendapatan anda, dan peningkatan pendapatan
    membolehkan anda untuk menyewa lebih banyak referral.

    Petua: 300 RRS * 4-klik RR di $ 0,005 per klik = $ 6/day ... Ia akan mengambil masa kira-kira dua minggu untuk menjimatkan sehingga $ 90 bagi Bahagian 5.

    Sebaik sahaja anda mempunyai 300 referral, berhenti menyewa dan menjimatkan sehingga $ 90 di akaun NeoBux anda. Saya akan terangkan ini lebih dalam Bahagian
    5.

PERINGKAT 4

Hantar pautan referral anda di www.neobuxreferrals.org dan mendapatkan Percuma Drs (1 Matlamat untuk diselesaikan)

Terdapat banyak cara untuk memperoleh Drs ... YouTube, Facebook, dari mulut ke mulut, forum, AdWords, dan senarai tempat ke arah akhir buku panduan ini! Ini semua adalah sah dan saya menggalakkan anda untuk menggunakan mana-mana kemahiran pemasaran yang anda perlu mempromosikan perniagaan NeoBux anda.

Yang baru! Semak baru Bagaimana untuk mendapatkan Neobux Rujukan langsung membimbing! Ia dipenuhi dengan maklumat yang besar tentang bagaimana untuk mendapatkan rujukan langsung.

Panduan ini boleh menjadi alat yang berkuasa untuk anda untuk mendapatkan referral NeoBux langsung percuma tanpa membelanjakan wang atau banyak masa mendapatkan mereka! Bukan sahaja  itu, tetapi NeoBux yang mendaftar menggunakan panduan yang lebih cenderung untuk memahami bagaimana untuk menggunakan NeoBux dengan betul ... ini akan membuat anda lebih banyak wang dan membantu mereka berjaya juga. Ia menang-menang!

Semua orang yang mengemukakan link mereka akan mendapatkan trafik ke panduan NeobuxStrategy.org dengan ID rujukan mereka di dalamnya, dan penaja mendapatkan lebih banyak tanpa mempromosikan!

 
Statistik Co-op - 2013/09/06 3:58:08 (waktu server)
Jumlah Pengguna: 16577 
Pengguna aktif hari ini: 3622 
Pengguna Baru Hari Ini: 14 
Penaja aktif: 1159 
Penaja Views Iklan: 2025418
Panduan Dirujuk Pelawat: 4643622
Panduan BUKAN Dirujuk Pelawat: 707847
Terbuka Penajaan: YA
Komisen affiliate Dibayar: $ 1100,8
Dirujuk Pelawat CTR: 2.01% - (109 klik-lewat / 5412 dirujuk pelawat hari ini.)
Ahli percuma pelawat panduan: 1568206
Pelawat panduan Penaja: 3783260


Penajaan boleh didapati.Kuantiti terhad berdasarkan kepada saiz koop!
Baru-baru ini Lawatan ke panduan ... (5667 hari ini)Auto Refresh: OFF Last 24 jam
SumberLink Dicatat olehBanner dipaparkan: (Merah = Penaja)
# 5943191: autosurfpro.comnullinvoidnullinvoid
# 5943190: Langsung65636F6D3165636F6D31
# 5943189: clixzor.comhawg13hawg13

Mencari idea-idea baru? Lihat apa penaja koop mengesyorkan. 

Peristiwa baru-baru & Klik-lewat daripada panduan yang ... (109 hari)
  • 2013/9/6 03:56:43: Seorang pelawat dirujuk kepada panduan yang dari
    www.easyhits4u.com oleh chiua, dan klik pautan glrascovit 's!
  • 2013/9/6 03:55:18: tellyellinas menyertai koperasi!
  • 2013/9/6 03:55:00: hawg13 dirujuk Begemotik58 kepada koop!
  • 2013/9/6 03:53:14: Jonezzki menyertai koperasi!
  • 2013/9/6 03:52:59: Seorang pelawat dirujuk kepada panduan yang dari

Petua: Anda perlu melakukan ini sebaik sahaja akaun anda adalah layak untuk Drs!
TIP: Terdapat banyak memberi tumpuan kepada rujukan yang disewa, tetapi orang-orang yang benar-benar membuat wang yang baik dengan direct referral merupakan keutamaan juga.

Neobuxreferrals.org adalah koop di mana ahli percuma akan mempunyai referral link NeoBux mereka termasuk di dalam panduan ini! Ia adalah satu program yang mudah dan tidak memerlukan pendaftaran.

Sebaik sahaja anda menambah link anda ke panduan ini, anda harus menggalakkan panduan dengan ID Referral Neobux anda ... http://www.neobuxstrategy.org/r=NEOBUX_ID. Panduan sepanduk akan menunjukkan link anda (tetapi anda perlu mengemukakan link anda kepada koperasi pertama untuk itu untuk bekerja ... mereka melakukan ini untuk memastikan bahawa pengguna Neobux hanya aktif mendapatkan trafik dirujuk.

Daripada menggalakkan hanya referral link, kini anda boleh mempromosikan strategi yang telah terbukti membuat wang yang akan membawa anda referral yang berkualiti. Saya menggunakan DownlineRefs.com untuk menggalakkan panduan sebagai orang di laman yang mencari sesuatu seperti ini.

PERINGKAT 5

Dapatkan Golden Member

Sekarang anda mempunyai 300 rujukan, berhenti menyewa dan menjimatkan sehingga $ 90 supaya anda boleh menaik taraf kepada golden member. Sebaik sahaja anda pergi Gold, anda akan menggandakan pendapatan anda hampir serta-merta sejak pembayaran adalah 2x - 10x untuk klik dan klik referral anda!

Matlamat # 6 - Naik taraf akaun anda kepada gold

Berikut adalah pendapatan anda sebelum Golden:
300 RRS * 4-klik RR di $ 0,005 per klik = $ 6.00 per hari (termasuk DR-klik dan klik peribadi anda)

Berikut adalah pendapatan anda selepas anda Golden:
300 RRS * 4-klik RR di $ 0,01 per klik = $ 12.00 sehari (tambah DR-klik dan klik peribadi anda)

Sebaik sahaja anda telah ke golden member, mula menyewa referral lagi. Ia menarik wang tunai keluar, tetapi anda benar-benar mahu memaksimumkan bilangan maksimum RRS dan Drs supaya anda mendapat sebanyak mungkin.

Matlamat # 7 - Membina RRS anda sehingga 2000.
Menyambung proses sewa anda dan memperoleh 2,000 RRS. Ini tidak akan mengambil masa terlalu lama kerana sekarang anda perlu mendapatkan lebih daripada $ 300 sebulan.

2000 RRS * 4-klik RR pada $ 0.01, RR-klik = $ 80/DAY (tambah-klik DR anda dan klik peribadi anda!).

Petua: Apabila anda adalah golden member, anda akan mempunyai kewajipan melihat 9 iklan sehari bukan 4!
PETUA: Semaklah daripada "Pek Golden" untuk mendapat lebih banyak faedah daripada menjadi Golden Member.

Pada ketika ini anda seorang Spartan sebenar NeoBux! Sebaik sahaja anda telah simpan cukup wang untuk membeli pek golden lain, anda terus menaiktaraf keahlian anda sehingga ultimate supaya anda boleh menyewa lebih RRS dan mendapat lebih banyak faedah.Pada masa ini, anda sudah akan ketawa sepanjang jalan ke bank supaya menikmati kerja sampingan yang baru anda!

{ 4 comments... read them below or Comment }

- Copyright © BUAT DUIT ONLINE DENGAN KLIK IKLAN - Blogger Templates - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -